Är du trött på kriminalitet?
RSS 2.0

Anna har köpt en kamera!

Min flickvän köpte sig en egen systemkamera, så att vi kan ta kort tillsammans samtidigt när vi är ute! Väldigt mys faktiskt!
Men som allt annat för det här även nackdelar med sig. Visserligen hade jag redan en kamera, men nu har Anna köpt en teknisk pryl som är (i princip) lika bra som min tekniska pryl! Det här går inte ihop alls i min värld. Även om jag älskar henne över allt annat finns det faktiskt gränser. Teknik är mitt område.
Så jag fick köpa en massa nya datorprylar för att jämna ut det hela, så nu kan vi leva lyckliga i alla dagar igen (:

Publicerad 2008-09-01 klockan 15:21:18
Permalink | Allmänt

Eric skrev:

HAHHA, Det är så det ska vara :)

2008-09-03 klockan 20:33:09

SKRIV KOMMENTAR

Namn:



E-postadress (publiceras ej!):


URL/Bloggadress:


Kommentar: