Är du trött på kriminalitet?
RSS 2.0

Teori(garanti)

Min körskola, som jag tycker är bra, har en garanti, som säger att om du misslyckas med uppskrivningen betalar dom nästa försök åt dig, och nästa och nästa tills du klarar det.
Detta är jättesnällt, och verkligen jättebra, bortsett från att du måste göra "några test" hos oss för att vi ska se att du når upp till våra mål. Jotack, över 2500 frågor totalt består dessa testen av om jag ränkade rätt. Jag gjorde givetvis inte dem.
Så nu har jag ingen garanti alls, utan måste betala den gigantiska avgiften på 220 kronor en hel gång till om jag misslyckas. Osis då att jag klarade det. Ha! Bara uppkörning kvar..

Publicerad 2008-06-11 klockan 16:21:03
Permalink | Tankar

Micke skrev:

Som man säger, det finns en anledning till att garantin finns där. Om man misslyckas på provet efter att ha klarat alla de frågorna så tror jag att det är dags att klia sig i huvudet eller??



//Micke

2008-06-11 klockan 17:04:45

Sarah skrev:

Jag håller med Masse! Något måste ju vara fel om man misslyckas då.. d: Men 220 kr känns bättre än 2500 frågor..



Och guuud vad bra att det gick bra! :D<3 wohoo!

2008-06-11 klockan 21:10:47

SKRIV KOMMENTAR

Namn:



E-postadress (publiceras ej!):


URL/Bloggadress:


Kommentar: