Är du trött på kriminalitet?
RSS 2.0

I morgon

I morgon ska jag verkar viktig riktigt långt upp! I alla fall till Gävle. För sen åker jag inte första klass längre. Spännande blir det dock att åka från den 16 år försenade nya stationen. Hoppas inte mitt tåg blir så sent.
När jag kommer fram till Ljusdal väntar förhoppningsvis ett alldeles för dyrt stativ på mig. Samtidigt kommer jag antagligen vara ganska trött, att åka tåg en hel dag brukar inte vara uppiggande. Snarare nertröttande.
Men å andra sidan är det alltid lika skönt att komma fram, och inte blir saken sämre av att Anna väntar på mig där. Hoppas jag kommer i tid, för hon har väntat länge nog, och det har jag med. Nu vill jag helst åka...

Publicerad 2008-06-22 klockan 22:59:22
Permalink | Idag

John skrev:

Du får ta en massa fina bilder med ditt stativ när du är där uppe och skicka! Gärna i midsommarsol, om det finns där.



Ha en skön fortsatt sommar min vän!

2008-07-02 klockan 20:16:59

SKRIV KOMMENTAR

Namn:



E-postadress (publiceras ej!):


URL/Bloggadress:


Kommentar: