Är du trött på kriminalitet?
RSS 2.0

Min telefon!

Fick tillbaka min telefon idag. Eller, jag fick åka och hämta tillbaka min telefon i Halmstad idag. Nya knappar och ny mikrofon ska underhålla mig tills de går sönder igen. Hur lång tid tar det?
Om du vill vinna en plastpåse jag har haft mina idrottsskor i så gissa på datumet när någon knapp "spricker". Skriv din gissning i en kommentar. Den första med rätt svar vinner. Grattis!
För övrigt vet jag inte alls vad jag ska skriva, och nu har jag kopierat det här inlägget för jag är rädd att bli utloggad när jag försöker pulicera det.
Nu ska jag lyssna på musik, för jag stängde av den innan av någon anledning.

Publicerad 2008-02-12 klockan 21:51:00
Permalink | Teknik

the granesten skrev:

varför finns inte "Gympapåsedoft" som after shave, tvål, parfym m m?
fattar inte detta

2008-02-15 klockan 17:56:16

SKRIV KOMMENTAR

Namn:



E-postadress (publiceras ej!):


URL/Bloggadress:


Kommentar: