Är du trött på kriminalitet?
RSS 2.0

Åh, tack!

Fick lite grejer jag beställt till kameran idag. Kartongen är förhållandevis stor, då det jag besällt är 6 cm i diameter och 5 millimeter högt. Kartongen är 8 centimeter hög, 10 bred och 15 lång. Överfull med massa en massa vita grejer för att skydda min beställning.
Döm min förvåning, och glädje, då jag hittar något blått i mitt paket, vilket det inte alls borde finnas. Det var en Bounty. Bara för det så skriver jag att Cyberphoto är ett mycket bra företag!
Så skicka mig choklad så gör jag reklam för er också, så länge ni är bra.

Publicerad 2008-02-09 klockan 19:24:59
Permalink | Teknik

Bea skrev:

Hej på dig :D fin sida du har...kolla gärna in på min sida skriver om nyaste nytt och massa annan rolig läsning :) kram

2008-02-09 klockan 19:27:47
URL: http://BeatriceBotvidzon.blogg.se 

Micke skrev:

Cyberphoto skickar alltid med en sådan liten överaskning. Akta dig så att du inte äter samtidigt som du fingrar på linsen bara... Hoppas att den smakade bra

//Micke

2008-02-10 klockan 14:28:58

SKRIV KOMMENTAR

Namn:



E-postadress (publiceras ej!):


URL/Bloggadress:


Kommentar: